Tema: Re: vandentiekis kaime
Autorius: bzik
Data: 2010-07-26 10:53:02
"Inija Trinkuniene" <inija@romuva.lt> wrote in message news:i2jdlu$tv0$1@trimpas.omnitel.net...
> Labai dekui uz patarimus.
> o kaip apsiltinti hidrofora?
nera prasmes nesildomoj patalpoj. Jei bus geras minusas, tai per savaite kita ir per apsiltinima saltis prisikas

> Kaip giliai turi buti ileisti vamzdziai i zeme prie sulinio?
pas mane iki 1m gyly. Ziema vandentiekis nenaudojamas. Didziausia tikimybe persalti yra vamzdzio ir betoninio ziedo sanduroje. Name i sulini ne ka giliau ikasta, bet nuolat naudojama ir sia ziema jokiu problemu neturejau. Vamdzyna pasnigus apkasiau kokiu 50cm storiu sniego.

> o gal vistik yra plasmasiniu vamzdziu kurie nesprogtu? :)

taip, su savireguliuojanciu kabeliu, kuris uztikrina teigiamos t palaikyma