Tema: Re: vandentiekis kaime
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2010-07-26 09:46:59
mano 3 metu patirtis su vandetiekiu.
Is visur kur tik imanoma isleidziamas vanduo, hidroforas tiesiog atjungiamas
ir nesamas i rusi ar kt šilta patalpa
vanduo  irgi pašalinamas kiek imanoma.
Boileris išleidziamas(pasidariau jau kraniukus tai išleidimas palengvejo.)
Plasmasiniai sekmingai sprogineja.
Idealus variantas jei visur susidetum kranelius ir tiesiog išvaziuojant
galima greitai viską išleisti,
o atvaziavus užsuki vandeni ir paleidi hidrofora.
pats šlykščiausias darbas iškrapštyti vandenį iš tualeto.
Jei šalta žiema kaip praėjusi, tai tualetas su vandeniu sėkmingai  plyšta.