Tema: Re: Betono trinkelių klojimas
Autorius: Sarunas
Data: 2010-07-08 19:52:45
dar ir as noriu pasitikslinti-paklausti keletos dalyku(12 m2, nevazinejama):
1.Ar tinka paskutiniam sluoksniui sijoto zvyro-cemento misinys(nesijotas
zvyras buvo naudojamas pagrindui, liko pakankamai, plotas nedidelis(12 m2);
2.Ar trinkeles klojamos ant puraus smelio-cemento misinio(tas paskutinis 2-3
cm sluoksnis) ar ant suvibruoto(tik truputi palyginant su liniuote);
3.Ar reikia paskutini sluoksni daryti 1cm aukstesni negu borteliai (del
susedimo).
4.Koks rekomenduojamas nuolydis?
5.Ar borteliai butina betonuoti visu pagrindu ar tik sujungimu vietos(~20
cm).
6.Kokiu auksciu nuo pagrindo apibetonuoti borteliu sonus.
Manau patarimai bus naudingi ir LwJ.