Tema: Re: Betono trinkelių klojimas
Autorius: dz
Data: 2010-07-08 11:17:39
kloti reiktu einant pagrindu, lipt galima, bet jei malsies vietoj ant
krastiniu trinkeliu tai jas sukreivinsi, jei nori kloti nuo trinkeliu tai
reiktu koki osb galaba pasiklot

tarpo uztenka, yra ten majakai tokie trinkeles sonuose

smellio-cemento misinys jei per daug dregmes negaus, tai gali stoveti kiek
nori

Trinkeles paklojus, jei dar nesuvibruota reik apsaugot nuo stipraus lietaus,
kad nepaplautu
Nepamirsk ant galo per keleta kartu pilnai uzpildyti trinkeliu tarpus akmens
dulkemis, trinkeles igaus stabilumo, beto kitu atveju i tarpus prisines
visokios organikos ir prades augt zoles

ps. jei nusipirkai granito trinkeles tos kurios buvo iseje brokuotos iki
tech linijos suderinimo tai tada negerai:)

--
www.rees.lt