Tema: Re: beveik baigem :) kb!
Autorius: Donce
Data: 2010-06-30 12:16:31
nekask, pus. geriau tada ikalk kampuocio i zeme ir surisk kaip nors su
medziu.
pries tai cia buvo vaikiskos 6 cm skersmens ikastos, tai kojugaliai per
kelis metus apipuvo buve zemeje.
o tai supsis pas tave tik vaikas ar ir tu, ar tu ir zmona ir vaikas :) sakyk
koki svori ruosiesi sukrauti.
o siaip surisinejom berods 12 mm "srieginiu strypu" (smeige), grezem kiaurai
kaip tu ir sakiai.
+ siek tiek su oblium padarem plokstumas kad butu viena i kita kad geriau
susikabintu :)

--
Donce