Tema: Re: beveik baigem :) kb!
Autorius: Donce
Data: 2010-06-30 11:00:40
medis egle :) lengviausiai nuzievinti kai tik tik nukirsta, neduok pridziut,
kelta rastu buvo padziuve, tai keikiasi baisiai .....
pora savaiciu padziovinom rastus ir pirmyn :) rekomenduoju daryti dviese,
nebent is kudo medzio darysi, nes as bekilnodamas po du rastus iskart ir
ereli vaidindamas nugara pasitempes buvau neblogai :/
kadangi rastai 15-20 cm skersmens jokio ikasimo nedaryta, tiesiog padeta ant
zemes ir tiek ziniu, apacia rekomenduojama pavilgyti atrabotkeje, o siaip
mastau trinkeles pakist po apacia ir daugiau nieko nedaryti kojom, patikek
kad toki svori isjudinti be sansu kas liecia stabiluma :)
rastu aukstis ~2.9, bet jei supsis suauge kuo auksciau tuo linksmiau.... :)
suoliuko plotis 1.4 metro.

--
Donce