Tema: Re: Kvaila mintis del zoliapjoves valo
Autorius: bzik
Data: 2010-06-02 09:29:26
1.spyruokle per minksta ir nuo kiekvieno barkstelejimo atsilaisvina rite
arba
2.niekam tikes valas. Esu kazkoki kinietiska i benzinini trimeri idejes, tai gali sakyt istyso gaves apsuku, o tie spirma zole nutruko :) Kelis metus pirkdavau 2mm jonsered is sss. Rezultatas nedziugino- rite per pora dienu pjovimo sueidavo, uzkliuvus uz kietesnes zoles nutrukdavo. Nusipirkau to paties storio kazkokio kitokio ir ne ka brangesnio - pernai rudeni pjoviau, siemet jau 3 pusdienius dirbau ir dar puse rites tebera