Tema: Re: Kvaila mintis del zoliapjoves valo
Autorius: priest
Data: 2010-06-02 09:12:41
Na čia primena "liaudies meistrus", kurie nuo  "balgarkės" nuima apsaugą ir
vietoj diskelio užsideda medžio pjovimo diską. Viskas būtų gerai, tik va
mikrochirurgams, prisiuvinėjantiems nusirėžtas galūnes, darbo padaugėja.
Tavo variantas nėra toks drastiškas, bet, spėju, nutrūkus galiukui tos
vielos, galima ne tik smagiai per kojas gaut, bet ir be akies likt. Aš
nerizikuočiau.

priest