Tema: Re: Snaige ar electrolux?
Autorius: ph
Data: 2010-05-23 08:24:52
Vilmos rozetes gal ir neblogos, priekaistu neturiu. Bet jungikliai visi
iki vieno zirzia ir lempos mirguliuoja. Vis neprisiruosiu pakeisti.
O kas nors zino kad siandieniniuose vokiskuose liebheriuose stovi tie
patys kompresoriai kaip ir snaigeje, electroluxe ir daugelyje kitu? Ir
man po 3 metu naudojimo vokiskas liehberis jau zirzia panasiai garsiai
kaip pas tevus stovinti kokiu 10 metu snaige.