Tema: Re: Snaige ar electrolux?
Autorius: BMG
Data: 2010-05-21 20:19:13
Atsipalaiduok :)
Snaiges niekada neturejau, pas mane paprastas Electrolux'as imontuojamas.
Veikia be priekaistu jau 6 metai. Snaige turejo pora giminaiciu ir keikesi.
Luzo rankenos (jau kelis kart keite), luzo viduje plamases. Vienas dabar
stovi sandeliuky, kitas atiduota tevams i kaima kaip papildomas saldytuvas.
Abu buvo pirkti renkantis preke lietuviska. Siai dienai pas viena Liebher,
pas kita imontuojamas AEG.
Del Vilmos. As ir pats turejau maga savo laiku. Bet Majakas ir Jauza smagiau
dirbo:) Del siu laiku technikos, tai rozetems gal dideliu priekaistu
neturiu, bet dvigubi jungikliai jau keli pakeisti. Ir dabar dar vienas
kreivai veikia. Visa laime, kad retai junginejama. Daugiau nesirinkciau.