Tema: Re: Reikia vamzdzio
Autorius: bzik
Data: 2010-05-18 08:27:18
1.ar nupinotexintas ar ne, esminio skirtumo nebus. Jei impregnuot, tai normaliai.
2. kur desis vanduo is vamzdzio? Jei  apacioje gruntas, tai kazkiek gelbes, bet jei uzbetonuota, tai....
3.atviras vamzdis labai gerai koroduos, nes jame nuolat bus dregna
kam isradinet dvirati, jei medzio tvirtinimui yra standartiniai sprendimai