Tema: Re: Reikia vamzdzio
Autorius: Arj
Data: 2010-05-17 16:28:51
eee, sitas variantas jau itartinas. Ten medis vamzdyje man atrodo ilgai nelaikys, per kelis metus supus, gausi nauja
statyti.
Geriau i betona vamzdyj ibetonuok pora gelesciu, prie ju ir prisuk - tada laikys.
arba Labai tingint isvis vietoj pamato ant saligatvio plyteliu keleta rastu panaudok :)
Btw. i tema - vakar kaip tik maciau darzine is rastu tiesiai ant lauko akmenu pastatyta, be jokio pamato ar cemento :)