Tema: Re: Azuolines malkos - peilis peciui?
Autorius: liaulius
Data: 2010-05-14 12:09:55
Butent del dregmes yra blogai. Kol gerai nesidziuves tikrai isskiria rugsti
(turiu tvora azuoline, tai matau :), o gerai azuolui isdziut laiko reikia ne
metu tikrai. O pirties krosneleje azuolas per 3 metus ketaus ardelius
"suvalge". Ir dar uznesa dumtrauki kaip reikiant. Bet cia vel del neidealaus
sausumo matyt, nors kondensato ir nejauciau, bet turejau linksma nuotyki
siemet su fejerverkais is dumtraukio :)