Tema: Re: Azuolines malkos - peilis peciui?
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-14 11:15:48
na yra keli faktoriai veinas galima per didele kaitra. Sauso azuolo prigrudus susikaupusios zarijos bus tikrai karstos, o dar jei ventiliatorius ijungtas gausis kaip zidras koks. Aisku atmose dugnas samotas, bet sonai vistiek skardiniai (imho galine pakuros sienele apacioje turetu gauti daugiausia kaitros).   Kitas jei dregnos malkos issikiriantis kondencatas is malku. Man regis, azuolo atveju jis yra agresyvesnis (rugstesnis ar koks), o pvz berziniu malku atveju daugiau nesasi smalomis (nuo zieves).
Siaip kas kurena nuo senai, tai sako, kad geriausia kurenti misriomis malkomis. Tada, neigiamus vienu malku aspektus nustelbia kiti teigiami ir panasiai. Na ir galima pavarijuoti, kai salta daugiau kietmedzio, kai silciau ir kokia drebule.

T:)