Tema: Re: Atramines sienutes
Autorius: Rimokas
Data: 2010-05-06 09:20:49
   Dariau 20 cm storio ir toj vietoj kur truko - 70 cm aukscio . Mano tvoros
pamatas eina tokia L raide , kur zemutine jos dalis ne staciai , o kokiu 120
lps kampu . Tas uzsukimas tik 3 metrai , stacioji raides dalis 17 metru .
Ties tais 17 metru yra zemes sukeltos vietomis ir daugiau kaip metra . Bet
ten toks soninis spaudimas , eina viskas zemyn link L apatines dalies . Ir
tie 3 metrai gauna didesne apkrova-spaudima .