Tema: Re: Atramines sienutes
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-05 15:44:18
O as nubciau toks uztikrintas del laiko ir pinigu sanaudu tarp blokeliu ir betonavimo.
Esminiai skirtumai blokeliais murijant nereikia klojiniu (nei statyti nei medziagu tam), betono maziau reikia todel gali maisytis vietoje su maisykle, pvz jei nera galimybes atsivezti gatavo. Na vienu zodziu reikia skaiciuoti kiek kubu sueis betono ir kiek jis kainuos plius klojiniai, ir kiek su blokeliais. Tiesa, su blokeliais iseitu darba daryti zingsnis po zingsnio, jei lieti tai jau pageidautina per karta ir susisukti. Riekes pagalbos.

T:)