Tema: Re: kada patarsit tinkuot vidu?
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-04 11:19:16
orginalu odnako :)
Is neturejimo kas veikti galima daug prisigalvoti. Man tik vienas klasuimas ar kas bande tai padaryti praktikoje?  As negaliu sakyti, kad jos turiu, bet kiek susiduriua darydamas sau remontus, tai prakisti kabeli vamzdyje nera tokia nekalta uzduotis kaip atrodo is pirmo zvilgsnio. Prakisti kabeli kai vamzdyje yra dar keli kabeliai darosi dar labiau komplikuota. O kaip ispresi uzlinkimus, kampus? :)
O tinko strobavimas padarius apdaila :)))) Bandet daryti, dulkiu nebijote ar imsites super tehnologiju? Ir beje, beveik garantuoju, kad po visko pasiziurejes i sienas galesi pasakyti kur buvo strobuota. O i dezutes kaip rozetes montuosi? ar turi mintyje rozeciu dezutes sumontuoti? tai is pradziu jas uztinkuosi, o paskui bandysi tinka is jos iskrapstyti? :) Kiek zadi sutaupyti sitaip zaisdamas?

T:)