Tema: Re: Elektros kabelio pekelimas per gatve
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-03 11:31:59
Priklauso nuo situacijos, jei ten elektra reiklainga statybu procese, tai no problem susvynioti isvynioti kabeli (ir tai vasara). Jei tai jau +- gyvenamos patalpos plius numatomas sildymas ziema tai jau reikia irengineti stacionariai. Nes elektros reikia tiek apsaugos sistemai, tiek sildymo sistemai, dar ziurek ir vandens tiekimui ir pan... Taip kad viskas priklauso nuo to kiek ilgai bus tas laikinas. Kuo ilgesnis terminas nusimato, tuo labiau apsimoketu kisti i zeme (tecniniam vamzdyje).

Del legalumo, pardavineti elektros negali, suteikti prisijungima prie savo elektros buitiniam vartojimui ir uz tai prasyti kompensuoti sunaudotos elektros kaina turi teise, bent jau civiliniam kodekse tai yra numatyta. Draudziama uzsiimineti komercija is elektros pardavimo. Ir aisku, nevirsyti ispirkto galingumo. PS as ne elektrikas, tai tik mano pasvaigimai.

T:)