Tema: Re: Nebrangus kampinis slifuoklis
Autorius: Donatas
Data: 2010-05-03 10:37:39
Kadangi nusimato murijimas is silikato (ne akytbetonio) turbut reiks kokio
rimtesnio ir 200 mm kampinio., tai sitas be kokio 1,5 kw turbut tikrai
nebus, o pjauti buityje dazniausiai reikai matala arba kokias plyteles su
deimantiniu, slifuoti medzio kazkaip neprireike.

Ir visgi ar 130Lt uz toki prietaisa yra normali kaina, ka gali pasiulyti
125mm oficialus dileriai arba  makitos ar bosch'o ? Gitanoje kiek matau tai
pigiausias is 125mm serijos irankis ir pradine kaina 179Lt.
http://www.gitana.lt/index.php?listorderby=oxvarminprice&listorder=asc&cl=alist&searchparam=&cnid=8025a37f4d3455bb94231719a14d2fb5

Donatas