Tema: Re: Nebrangus kampinis slifuoklis
Autorius: Matumba
Data: 2010-05-03 10:30:48
nu nesakyk, buna ukyje visokiu darbu. Kartais uzhsidejes shvitrinio
popieriaus diska nori medi pashlifuot ir 750w pradeda dusti, kartais
reikia shtraba gilesni prapjauti, ant galingesnio uzhdedi 160mm diska ir
pjauni ir vargo nematai (nors ish principo taip daryti gal ir nereiketu :)
Jei tik skardas visokias pjaustyti tai aishku tinka bile kas.