Tema: Re: foto (KB)
Autorius: bzik
Data: 2010-04-15 12:51:35
Sukasa zemes juosta. Tada su lauztuvu kas keliolika cm (pas mane ~18cm) daro skyles ir kampu subeda sakeles. I viena skyle eina 1, 2 arba 3. Emiau dvigubo pynimo, nes viengubo silpnoka, o trigubo, sakyciau, nelogiskai uzkelta kaina. Sakeles supina, vietomis supynimas surisamas - augant tos vietos greiciausiai suaugineja. Kampuose, galuose mediniai stulpeliai (50x50). Kai tvora supinta, per ja skirtingam auksty pratiesia sniura sutvirtinimui. Nuimt galima po 3 metu, kai gyvatvore jau pati pakankamai tvirtai stovi. Be sniuru nuo stipresnio vejo, ypac jau sulapojus, isgultu.
Del zemes nezinau. Mano sodinimo vietoje ji sunki, slapia. Derlingumo vertint nesiimu. Siulem kiek palengvint iterpiant smulkintu siaudu ar komposto, bet nepasirase. Pagal sodintojus svarbiausia pirmais metais dregme (ko netruksta). Augalas is esmes nereiklus.