Tema: Re: foto (KB)
Autorius: bzik
Data: 2010-04-15 09:15:41
tinkline yra. Istorine. Mums dar reiktu susitvarkyt ribas, nes kai pirkom, tai popieriuose ribos vienaip, o naturoj kai kas mums skolingas kelias desimtis m2, nes gyvenimas vyksta pagal kazkada nusitiestas tvoras, o ne pagal tikraja tiesa. Bet yra kitu darbu, tai to klausimo ir nejudinam, nes garantuotai teks pakonfliktuot. Veliau manau tinkline tvora dings. Musu iniciatyva, nes tie, kuriems ji dabar priklauso vaizdas giliai dzin - tolimiausias sklypo kampas. Tvarkymosi kituose baruose dar keliems metams, tai i ta laika gali pinta tvora visokius sabakstynus uzstot.