Tema: Re: Gyvatuku sildymas ind. name
Autorius: bzik
Data: 2010-04-13 11:08:25
sildomos sienos buna, bet ju kaina ir efektyvumas ranksluoscio dziovinimui gali netikt. Konkretus pvz. klasikinis gyvatukas, vs. kopeteles. Funkciskai skirtumo nematau, galia eiliniam statiniui panasi, o kaina skiriaisi kelis kartus. Aiku dizaino prasme kopeteliu variantu daug daugiau ir ivairesniu.
Dar reiktu ziuret kokios salies interjeru sprendimai ziurimi, nes pietieciui priverstinis ranksluoscio dziovinimas maziau aktualus, nei gyvenanciam siaureje.