Tema: Re: Gyvatuku sildymas ind. name
Autorius: svk
Data: 2010-04-12 16:28:51
Gyvatukai nuo karšto vandens - gerai, nes turi juos šiltus, o tokių
reikia ir vasarą, o ypač pavasarį / rudenį, kada šildymas jau atjungtas.
Minusas - cirkuliacija = elektra, tačiau bet kuriuo atveju greičiausiai
darysi cirkuliaciją, nes norisi karšto vandens iškarto.
Pas mane nuo to pačio cirkuliacinio ir grindys šildomos, tai čia gavosi
jos vos vos drugnos, nes yra vandeniui patogesnių vietų cirkuliuoti nei
per palyginus ilgą grindų kontūrą, tačiau iš esmės smagiau kažkiek
šiltesnės grindys. Beje voniose yra ir normalus radiatorius, kuris šildo
  patalpą žiemą - jį pakeisčiau grindiniu šildymu - ty turėčiau du
kontūrus grindyse.