Tema: Re: sodas
Autorius: Povilas
Data: 2010-04-07 10:48:44

"&RIUS" <sypas_nospam_@freemail.lt> parašė naujienų
news:hpf5ch$220$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveikas,
> nors klausimas ne man, bet iš patirties pasakysiu -
> pats prieš kokius 5 metus persodinau dar "vyresnes" 2 obelaites (maždaug
> 7-8 metų).
> Persodinimo priežastis - mažai saulės gaudavo dėl greta augančių beržų
> beigi pušų.
> Buvo negailestingai išgenėtos ir persodintos. Rezultatas - teigiamas.
> prigijo, po poros metų pradėjo derėti, ko
> nebuvo per visus ankstesnius metus.

Pas mane ji vaisius dave jau 2 kart, o praeitais metais ir visai nemazai ju
buvo.Is pradziu obuoliai buvo tiesiog fantastines isvaizdos, bet kai reikejo
jau skinti, jie pradejo kristi nuo medelio patys. O krito todel,kad visas
vidurys buvo ispuves, bet isore buvo grazi vis vien. Tai stai ir mastau ar
tas puvesis nebus nuo tos galimos dregmes prie saknu?