Tema: Re: sodas
Autorius: &RIUS
Data: 2010-04-06 14:19:45
Sveikas,
nors klausimas ne man, bet iš patirties pasakysiu -
pats prieš kokius 5 metus persodinau dar "vyresnes" 2 obelaites (maždaug 7-8
metų).
Persodinimo priežastis - mažai saulės gaudavo dėl greta augančių beržų beigi
pušų.
Buvo negailestingai išgenėtos ir persodintos. Rezultatas - teigiamas.
prigijo, po poros metų pradėjo derėti, ko
nebuvo per visus ankstesnius metus.