Tema: Re: dziovykle
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-07 09:17:17
del teiginio, kad prikti reikai kada tau tikrai reikia tai 100 proc sutinku. Del teiginiu,kad ventiliacine uz 800 lt bus pinigai i bala nesutinku. Pats pries kokius 9-10 metu prikau ventilaicine dziovykle, bauknehtas tipo su transportavimo defektais kaip tik uz 800 lt. Tai iki siol veikia ir puikiai. Buvo mintis gal kazka naujesnio, bet apziurejus pasirinkima, buvo arba tas pats uz dar brangiau, arba jau super duper su lyginimais uz labai daug brangiau :) Likau prie senos. Vieninteleis gal trukumas energijos sanaudos c klase.
O siaip isdziovinus skalbiniai zymiai svelnesni. Nenaudojam minkstikliu. Bute buvo nepamainomas daiktas, nes visa dregme ismesdavo i lauka. Name irgi naudojamas. Dabar siek tiek taupom ir zimeos metu jau reikejo pakelti siek tiek dregme (buvo iki 30 nukritusi), tai budavo padziovinam iki vidutiniu dregnumo (dziovykle pati matuojasi likusia dregme ir zino kada sustoti), o tada iki galo isdziusta kambaryje, ka reikia dar dregnus issilygini. Na veinu zodziu turiu, naudoju ir patenkintas.

T:)