Tema: Re: dziovykle
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-06 22:54:23
na man niekas neirodys, kad reali pramoninio tipo dziovykle (dziovinimas
bugne karstu oru) yra kazkuom tai blogesne uz ta pati sh tik su dregmes
surinkeju (uz ka ir mokami dideli pinigai)
O kadangi mano dziovykle reziduos katilineje, kur numatyta n+1
ventiliacijos sachtu, tai manau tikrai neverta kondensuoti dregme, jei
ja galima mest lauk.
Kita vertus 0 del energetinio efektyvumo, tai manau kol susilygins
kainos/sutaupymo santykis (apie 2,5-3x brangesnes kondensacines) tai
reikes jau nauja dziovykle statyt :)

--
MaRiUs

Kaunas