Tema: Re: Kada veja rektu subadyt
Autorius: nexus
Data: 2010-04-01 20:45:20
ko cia putojies eik alaus isgerk atsipalaiduosi :)

Azofoska - sudėtinė trąša. Joje yra azoto, fosforo  ir kalio  po 16 %
O tavo minetos ilgo veikimo, tai toks man labiau marketingas, jos esmes
nepakeicia, tik tarkim sumokesi daugiau ir tipo patresi reciau...
Beje apie kokias konkreciai ilgo veikimo rekomenduotum ir kokia ju
sudetis idomu butu paziuret :)

O straipsnis, ne mano rasytas tik perkopinau...