Tema: Re: Kada veja rektu subadyt
Autorius: nexus
Data: 2010-04-01 12:03:12
Maciau senukuose tokios juostos su vinimis atskirai parsiduoda, dedasi
ant volo. Manau geresnis variantas nei su viniuotais batais vaikscioti :)
Kadangi turiu vola, tai bandysiu ka nors prichimicinti.

Dar klausimas patikslinimui kada visdelto trasa pilti zolei.

Siaip galiu rekomenduoti tam tinkama trasa Azofoska, nusipirkau tiesiai
is trasu gamintojo 50 KG, tai sezonui toks maisas kaip tik mano plotui,
dar kaimynams siek tiek lieka, kaina ~50 Lt uz visa maisa.