Tema: Re: Vamzdzio sutvirtinimas
Autorius: @runas@sUser
Data: 2010-03-31 22:33:35
Klystate, kolega, vienas vamzdis links, links ir du, vienas i kita sukist.
I vamzdzio vidu ikistas + arba, kai jau minejo, ^ profilio, juos teisingai
orientavus, nugesins ilinkius tiek, kad jokia zmona nepastebes, nebent
brokatus kabintu, bet tada jau su paciu laikikliu tvirtinimu daugiau
problemu bus.

"Ne@ziniukas" <markuciai@hotmail.com> wrote in message
> [...]
| I=pi*d1^4/64-pi*d2^4/64, d1- isorinis skersmuo - m, d2 - vidinis
skersduo -
| m.
| taigi norint isvengti didesniu ilinkiu reikia didinti skerspjuvio
(vamzdzio)
| inercijos momenta PRIJUNGIANT papildoma skerspjuvi.
| i vamzdi ikisus kita elementa ir ju nesujungus tarpusavyje, kad tarp ju
| nevyktu slytis, rezultatas bus toks kad pradzioje ilinks vamzdis ir tik
poto
| prades linkti papildomas elementas.
| efektyviausias papildomas skerspjuvis kuri gali ikisti i vidu yra vamzdis.

Ne

Atspariausias