Tema: Re: Vamzdzio sutvirtinimas
Autorius: AO
Data: 2010-03-31 11:11:37
Man su fizika prastai budavo :)
Mastant ukiskai, tureti kazkiek ilinkti savo svoriu, bet kangi 25 vamzdzio
viduje dar turetu buti laisvumas, pats vamzdis neturetu deformuotis.
Kabinant uzuolaidas, daugiau nelinks. Plius strypai nera idealiai lygus
(!!!) atsargiau jeigu pirksi, kad nebuti problemu jei kisi i vamzdi. Bet 100
% neduodu. Reiketu pati strypa "paciupinet".
Arba nesuk galvos, kabink kaip yra, jei sulinks, pirk panasaus diametro
nerzaveikos vamzdi.