Tema: Re: Pirties irengimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-03-03 17:36:17
As norejau pasakyt, kad dirbdamas savo darba savo mieste, po darbo grizti namo, nusiprausi po savo dusu, uzvalgai namuose gaminto maisto, pailsi, nueini i sporto kluba, snekteli su vaikais ir miegi su zmona. Uz siu malonumu atemima-deretu dadet prie algos.Sie papildomi pinigai vadinasi -komandiruotpinigiai.  Ar sutinki? Juk nesvarbu-ar tavo darbas -pardavejas, apdailinikas, kompiuteristas ar tekintojas. Svarbu-KIEK toli darbas nuo namu.