Tema: Re: Pirties irengimas
Autorius: omnitel.news
Data: 2009-03-01 17:01:37
Na nebutinai.
Su zmogum gali susitarti , rasti gyvenama vieta ir t.t. Tie kurie uzsiima
tokiais dalykais , dabartinem salygom jau nera isrankus ir eilej uzsakymu po
puse metu nestato.
Man svarbu surasti ne kreivarankius ir ne kosminem kainom (saunita, pirtele,
geras garas priskirciau prie kosmonautu).

Todel dar karta pasikartosiu : jeigu kazkas turi kontaktus gero meistriuko,
kuris nori ir gali uzsidirbti, imeskit kontaktus.Aciu.