Tema: Re: del namo draudimo
Autorius: markizas
Data: 2009-03-03 12:41:19
del stiklo niekas nevaziuoja ziureti, bo atvaziavimas brangiau kainuoja. klausimas, kaip bus, jei pvz. sudegs puse namo? Neaiskiais klausimais esu kreipesis i draudimo kontora ir paprases isaiskinimo rastu (kad nebutu agento improvizacija). tada turi rastiska isaiskinima ir zinai, kaip elgtis. Dabar gi, mes visi speliojame, bet tikrai niekas nezino. Kaip rodo graudi (asmenine) praktika apie 50 procentu ivykiu draudimo ismoka nera mokama (arba smarkiai sumazinama), nes randami kokie nors punktai, kurie leidzia nemoketi. Kai ginco suma pradeda siekti 10000 ir daugiau, visos salygos ir taisykles pradedamos traktuoti pagal raide ir labai preciziskai.