Tema: Re: del namo draudimo
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-03-03 10:48:18
Jus abu neteisus.
Lietuvos Draudimas turi metodika pagal kuria gali apskaiciuoti draudimo
imoka ir be popieriu kai ju nera. Pavyzdziui mano variantas. Pereitais
matais Geguzes menesi LD atsiunte eiline imoka mano seno namo. Tik kad tas
senas namas jau turi priestata ir mansarda. Dar remontas nebaigtas ir niekas
nepriduota. Todel as i ju laiska nesureguoju ir ismetu ji siuksliu dezen.
Besibaigiant terminui skambina moteris is LD, kuriai as sakau netrukdykit
manes, nemokesiu, nes namas padidejo ir dar neuzregistruotas, atsisveikinom.
Kita diena su manimi susieke LD skyriaus virsininke, smulkiai isklausinejo
is kokiu medziagu pastatytas priestatas, mansarda, kiek siltinta ir koks
plotas, ir ... atsiunte perskaiciuota imoka. Siais metais kazkas ismuse
stiklo paketa nuo gatves puses, tai be jokiu problemu apmokejo.

"markizas" <markizas.trinti@giema.lt> wrote in message
> kokia byla paduosi, toki apdraus, bet jei kas atsitiks, tai tiketina (ypac
jei suma bus didesne), kad bus ieskoma priekabiu ir draudimo negausi...