Tema: Re: Boileriu valymas ?
Autorius: kg
Data: 2009-03-02 14:50:30
galima ir nenukabinus
tuo labiau 100 litru
kai mano 15l tai jokiu problemu nusikabint
nu ir dar priklauso koks priejimas prie boilerio
kai pas mane po kriaukle spintele, tai ten joje dirbt nelabai patogu
ir pas mane (gal ir dideliuose tas pats) sklyle labai mazha - mano ranka vos
telpa i vidu
tai ipilu puslitri vandens paskalauju, apverchiu ir visa turini ishpilu.
taip kelis kartus padarau
o ranka shvariai neishkabinsi
gal su kokia didele klizma butu galima bandyti tai padaryti

kg