Tema: Re: Boileriu valymas ?
Autorius: kg
Data: 2009-03-02 09:34:59
vakar kaip tik ishsivaliau savo ariston SG15 po virtuvine kriaukle.
instrukcijoje rasho, kad boileri patikrinti reik kas metus ir pageidautina
pakeist magnio anoda. ash valau kas 2 metus. vanduo pas mane shachtinio
shulinio, labai kietas. vanduo nesmirdejo. tik kai kaisdavo, jau uzhimas
vis garsesnis buvo. kalkiu koki litra, jei ne daugiau ishkrapschiau. anodas
nekeistas 4 metus buvo. jau visai plonyti vakar radau. turejau nusipirkes ir
kaitinimo elementa (~40-50lt) ir anoda (~15lt) ish anksto. viska pakeichiau
i naujus. o senus  pamerksiu i koki acta ir dar panaudosiu.
pirma kart ardant buvo neaishku kaip ishimti toki dideli kaitinimo elementa,
per tokia mazha skyle. bet ten pasukioji visaip ir gaunasi. beje atsukus
varzhta laikanti kaitinimo elementa, kaitinimo elemento korpusas su gumine
tarpine buna gana stipriai "priauges" prie pachios boilerio talpos. todel
reikia nemazhos jegos stumiant kad jis atshoktu.

valymo technologija jau aprashe pakankamai detaliai ankschiau kazhkas
nieko ten sudetingo
man prireike apie 1,5val
dar beje instrukcijoje rasho, kad valyti pachio boilerio talpos sieneliu nuo
kalkiu ish vidaus nereikia. tipo jos pagerina apsauga nuo korozijos.

kg