Tema: Re: Pagalbos su signalizacija
Autorius: 1wd
Data: 2010-03-26 11:31:45
Aciu, kazkiek pasistumejau aiskumo link.  Tik puslapiai guide'o pas mus
skiriasi, pagal paties nurodytus negaliu orientuotis.
Mano gidas - tai cia santrauka tokia quick jau viska zinanciam (viso 62
psl), o reiketu kazko panasaus i vadoveli, galvojau, gal paradoxo webiniam
puslapy rasiu elementariu pavyzdziu install&setup stepbystep, bet neduoda
instaliatoriams skirtu ziniu is web'o laisvai parsisiusti, registraciju
visokiu praso ir pan :(.  Na ka, kai bus laiko, reikes maigyt mygtukus ...