Tema: Re: elektrinis piemuo?
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-26 00:37:59
Seno, juodai balto, lempinio tauro (tv) - kineskopo valdymo itampa paduokit.
Mano laikais destytuvas vienas taip rukalius spjaudancius jo laboratorijos
duris pusrusyje auklejo. Nuo sienos iki tureklo nutiestas plonas varinis
laidas prijungtas prie 20.000V valdymo itampos. Srove ten be galo maza.
Laido prietemoje nesimato. Einantis ji nutraukia bet ir paragauja. Tuo metu
kai koridoriuje girdimas klaikus riksmas - televizoriuje vaizdas akimirksniu
sumazeja iki tasko. Po to labai labai po mazu vel padideja iki normalaus
dydzio.
Aisku rektorius sita dalyka greitai uzrauke, bet destytuvas pasidare
labiausiai gerbiamas bicelis. Ir siaip jis visada budavo prie jumoro,
suprasdavo studentus.