Tema: Re: mediena ant zemes
Autorius: Arj
Data: 2010-03-24 16:36:03
jei tiket pasakojimais, tai efektyvausia yra kazkoks marmalas kur gelezinkelieciai naudoja pabegiu impregnavimui.
Tipo pabegiai mazdaug 70-100 metu isbuna zemej nesupuve. Tik nuansas - smirda afigienai, net ir po 30 metu :)

Mano galva - jei turi kazka nereikalingo - dek bet ka.
Jei turi nuosavo misko - tai koki plonesni medi nusikirsk ir kamiena panaudok
(jei neklystu iki 10 ar tai 12 cm skersmens leidimas nereikalingas, skaitosi retinimas), bus pagal feng-shui