Tema: Re: low budget vejo jegaine
Autorius: dz
Data: 2010-03-22 10:39:17
nu ta itaka aplinkai tokia salygine, man tarkim maziau aki gadintu siek tiek
praplatejusi upes vaga, nei ta vejo jegaine su savo sparnais ir
lankstanciais seseliais. Upiu pas mus yra visokiu tiek maitinanaciu save is
pavirsinio nuotekio tiek misraus maitinimo. Seniau yra teke daryt kursini
darba, skaiciavau HE ant Verknes upes tai gavosi - vidutinis daugiametis
debitas pagal vietą - 5,5m3/s, Laukiamas energijos išdirbis, kai
hidroelektrinė dirba ištisus metus 827MWh, naudingumo koef - 0,5. Nzn ar cia
daug ar mazai lyginant su saule ar veju tiek investiciju teik energijos
isgavimo lygyje.