Tema: Re: Santechniko įkainiai
Autorius: SMart
Data: 2010-03-20 12:23:36
Atsivedžiau ir aš santechniką į butą, sakau pakeisk radiatorius,
kanalizaciją seną aut, vandentekį seną aut, naujai persukt radiatorius,
išvedžiot 9 taškus plastikinio daugiasienio, pakabint gyvatuką ir
naujai plastikinę kanalizaciją. Susiršė, sako samatą padarysiu -
atsiųsiu. Atsiunčia - su medžagom ir darbais ~ 4100 lt ir dar pyst PVM
prie darbų. Lendu į SSS eshop, lyginu kainas, tai ant visko nuo
pricelist po 30 % užmesta. Sakau a ko ant darbų PNV priklijavai jei
pagal patentą dirbi? Atsakymas: Dabar visi taip daro. Už darbus 2400
lt. Pasiunčiau ir lygiai per savaitgalį laikas nuo laiko pagooglindamas
pasidariau pats nuo A iki Z. Jau 3 metai jokių problemų. Raditorius 1,5
karto brangesnius pirkau, + medžiagos, gavosi apie 1,8 k lt.

M.