Tema: Re: Santechniko kainiai
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-20 09:18:45
pazhystamu rate turiu santechnika, kuris pasakojo kokius jie praeina kursu
kaip reikia
pripudrinti akis klientui bei maskimaliai ishpusti saskaita.
zhodzhiu tai yra gerai apmokinti (kas kursuose, kas ish kolegu) sh malikai,
kuriu paslaugos niekaip nevertos
1000  per diena. Esu statybos pradzhioje (kol dar buvau zhalias) karta
sumokejes 1000 lt uzh pusdieni darbo.
bet patys esame kalti kad leidzhiames mulkinami.