Tema: Re: Jungikliai, rozetes
Autorius: Gedas B
Data: 2010-03-08 13:19:36
Kadangi Liregus neturiu (tikriausiai), tai dedu + siemens...
Ta prasme tikavimo,spakliavimo, dazymo etape pirkau ivairias kokios po ranka
pakliudavao, tai dabar pamazu keiciu I Siemens viska.
Pastebeti privalumai palyginus su "kitais":
1. Geras plastikas. Ta prasme zmona pasake: kaip lego kaladeliu - svelnus,
lankstus, siltas, tvirtas.
2. Jungikliai persijungia taip aiskiai ir konkreciai - tox aiskus klik ir
ijungta/isjungta.... Kiti barska, yra visokios neiaskios tarpines padetis
(stringa)
3. Man patinka montuojant kad nera varztu - uzpaudimai. Nors gal cia skonio
reikalas...

Minusai:
neradau siemens su 3 klavisais. Gal nezinau kur jieskoti...:)
Cia gal ne misnusas, gal teisiog as nezinau - Jungikliu klavisas taip
idomiai padarytas, ten visas klaviso blokas isikisa ir uzsifiksuoja. Nezinau
ar bus legva isardyti reikalaui esant.