Tema: Re: Jungikliai, rozetes
Autorius: Donatas
Data: 2010-03-08 11:17:06
O vilma kodėl bloga ? čia rašo puse metų, metai  nėra bėdos, pas mane
intensyviai gyvenama jau 7 metai ir nieko, dar nei vienas jungiklis nepavedė
ir nekleba , rozetė taip pat nei viena nekeista, nekibirkščiuoja. Tuo metu
pataupiau ir seriją ėmiau pačią pigiausią - SL250 (jei neklystų dėl
raidžių). Minusas nebent kelios rozetės į kurias per dieną po kelis kartus
kaišiojama truputi apsitrynė ir pajuodavo (matyt minkštoka plastmasė, bet
kai tiek kaišiojama ...).
Montavau pats į savo įleistas dėžutes, ir savo tampytus laidus -  nepasirodė
problemiškas.
P.S. sako remontus reikia daryti (bent kosmetinius)  kas 10m. ta proga
galima pasikeisti ir istaliacija kuri labiausiai naudojama , vistiek dažant
reikia nurinkti ...

Donatas