Tema: Re: azurines trinkeles
Autorius: Faktas
Data: 2010-03-07 13:35:02
jei dėt drenažą taip kaip jis dedamas, tai neįmanomas toks dalykas - "vanduo per
molinga dirva neprasisunks", nes drenazo vamzdis iki pat dangos konstrukcijos uzpilamas skalda, smeliu -
laidziais vandeniui sluoksniais.
ir 1.4 gyliu kasasi ne visas kelio plotas, o tik drenazo vamzdzio lovys, visu kitu plotu kasasi tiek,
kiek reikia irengti dangos konstrukcija, kurios lovio dugno nuolydis - link drenazo vamzdzio.