Tema: Re: azurines trinkeles
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-06 19:03:30
Tai Tu kalbi apie normalu drenaza-namui. As klausiu ka daryt su keliuku nuo
saligatvio iki garazo. Dabar pas mane dar nera trinkeliu, dar nenusprendziau
ar bus trinkeles, tos plastmases i kuriu vduri zole sodinasi ar islietas
betonas 2 juostomis ratams su siauru gazonu viduryje. Taciau kiekvienu
atveju teks nukasti dali esamos zemes ir supilti buterbroda is skaldos, gal
atsiju keliasdesimt centimetru.
Problema-molingas gruntas. Kokiame gylyje deti drenaza. Jei kaip minejau
keliasdesimt cm tai uzsals. Jei kaip tu minejai 1m gylyje tai vanduo per
molinga dirva neprasisunks. Kalba eina butent apie pavasari kai dar yra
isalas ir sniegas tirpsta. Gi nenukasiu as 1m gyliu 20m ilgio ir 3m plocio
ivaziavimo molingos dirvos.
Kokie sprendimai?

--
* Ieskau darbo Kaune ir aplink ... winXP perinstaliavimas nuo 40 LT,
pastoviems kl.nuolaidos