Tema: Re: durniu kasdien vis mazeja geometrine
Autorius: new
Data: 2010-02-25 14:40:53
po 8 metu zoles pjovimo man 4 arus pjauti uzknisa...
aisku jei taikaisi i pirti, lauko virtuve, baseina, vaiku zaidimo aikstele,
4 vietu masinu aikstele, didele terasa tai neuztenka 6a.

viskas priklauso nuo vietoves, as pvz is pietu puses terasos nematau ne
vieno namo, tik el stulpus :)

dar pamastymui apie kainas: dabar padorus namas pasistato uz 250 klt, ar
butu normalu jei sklypas kainuotu 25 % namo kainos?