Tema: Re: durniu kasdien vis mazeja geometrine
Autorius: -o-o-
Data: 2010-02-25 14:33:54
taigi, is esmes gal uztektu ir tu 6a, jei vienkiemis, nu ar koks galinis
sklypas. Nu bet jei tarp dvieju namu - maciau va toki, kaina siai dienai
17Klt (20km uz Vilniaus), tai as jam nieko nesakiau, nors aisku kaip diena,
tokio sklypo tikrai nieks nepirks (nu niekas labai relaityvi savoka, visokiu
zmoniu yra), nes kaimynu namai kaip tik salimais jo sklypo, nors pas juos
ploto kaip ir daugiau :)) Siulytu kaimynams, bet speju arba tiems nereikia,
arba nori visai uz kapeikas paimt.